جدید ترین مد روز

جدید ترین مد روز جهان

جدید ترین مد روز

جدید ترین مد روز جهان

پیوندها

جدید ترین پروفایل دخترانه در سال 2020

 

شیک ترین پروفایل دخترانه

 

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

همواره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

 

 

پیشم باشے دوست دارم؛

تنھا باشے دوست دارم؛

امروز روز میلادته

هرجا باشے دوووووستتتتت دارم

تولدت مبارک بھترینم

بان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

یدن خوشحالی تو در روز تولدت همه چیزی است که آرزویش را دارم

امیدوارم به هر چیزی که آرزو می کنی برسی

تولدت مبارک عشقم

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت

 

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم

در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم

داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

تولدت مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۳
hamed akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی